Samochód został sprowadzony z USA po niewielkiej kolizji – w galerii znajdziecie Państwo zdjęcia samochodu sprzed naprawy. Wymienione zostało poszycie drzwi i nakładka progowa (wymienione części zostały wymienione na części nowe).
Samochód posiada bardzo bogate wyposażenie oraz niski przebieg, wnętrze nie posiada praktycznie żadnych śladów użytkowania.
Samochód został oklejony folią – w przypadku chęci zakupu samochodu możliwe jest jego rozklejenie.
Historia modelu:
W 2014. r. Chevrolet pokazał wersję C7 Z06 i była to wówczas najszybsza seryjna Corvetta w historii.
Nowy był silnik – LT4, o pojemności 6,2 litra z kompresorem o pojemności 1,7 litra, generujący aż 650 KM.
Względem serii, auto otrzymało też przedni splitter, nowy grill oraz tylny spojler. Nadwozie było szersze o 56 mm z przodu i 80 mm z tyłu względem wersji podstawowej Stingray.
Parametery:
Silnik: 6,2l V8 LT4
Moc: 650 KM przy 6400 rpm / Moment obrotowy: 880 Nm przy 3600 rpm
Skrzynia biegów: automatyczna 8-biegowa 8L90 + łopatki
Napęd: RWD + elektroniczna szpera
Układ transaxle: silnik z przodu skrzynia z tyłu – połączone rurą reakcyjną
Idealny rozkład masy 50/50
Opony:
– 285/30 R19 przód
– 335/25 R20 tył
Hamulce:
– 6-tłoczkowe BREMBO z przodu tarcze 370 mm (nacinane)
– 4 tłoczkowe BREMBO z tyłu tarcze 360 mm (nacinane)
Przyspieszenie:
– 2,95 sek. 0-100 km/h
– ćwiartka w 10,95 sek.
– 7:19 min. na północnej pętli toru Nurburgring
Dostępna procedura launch control.
Prędkość maksymalna: 315 km/h
Na prośbę kupującego możliwe jest również sprawdzenie stanu technicznego w dowolnie wybranym serwisie na terenie Rzeszowa.