fbpx

Porsche 911 GT3 (991)

Sprzedany
  • RocznikRocznik: 2014
  • PrzebiegPrzebieg: 25946
  • PaliwoPaliwo: Benzyna
  • SilnikSilnik: 3799
  • MocMoc: 475
  • Moment obrotowyMoment obrotowy: 440
  • Skrzynia biegówSkrzynia biegów: Automatyczna
  • Układ napędowyUkład napędowy: RWD

Jeden z najbardziej wyjątkowych samochodów jakie dotychczas posiadaliśmy – Porsche 911 GT3 (991).

Samochód został przez nas osobiście sprowadzany z USA jako uszkodzony – poniżej w opisie udostępniamy filmy obrazujące stan samochodu przed naprawą. Elementy takie jak podłużnice, poduszki powietrzne, napinacze pasów nie zostały w żaden sposób naruszone, uszkodzone. Szereg części – w tym m.in. reflektory przednie – zostało zakupionych w ASO Porsche. Po naprawie został wykonany duży przegląd serwisowy w ASO Porsche w celu sprawdzenia poprawności działania wszystkich podzespołów oraz bezpiecznego korzystania z osiągów 911 GT3 (991).

Wyposażenie – wybrane elementy:
– hamulce ceramiczne
– pneumatyczna / podnoszona oś przednia
– aktywny układ wydechowy
– listwy wykończeniowe wewnętrzne karbon
– reflektory adaptacyjne biksenonowe (wersja europejska)
– śruba centralna koła GT3, koła z lekkiego stopu w rozmiarze 20″

Wszystkie elementy, które zostały wymienione w samochodzie podczas naprawy, są oryginalne i dedykowane do tego konkretnego modelu 911 GT3.
Możliwe jest sprawdzenie stanu technicznego samochodu w Autoryzowanej Stacji Obsługi Porsche.

LINK do naszego kanału YouTube, gdzie udostępniamy historię 911 GT3 od chwili zakupu po przyjazd i naprawę w Polsce:
https://www.youtube.com/watch?v=cXTHEOAGoKQ&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=51h6ZdXko-Q
https://www.youtube.com/watch?v=UxVVBWKX0XQ
https://www.youtube.com/watch?v=ccgu4Qnsa4s

Zainteresowanych zakupem Porsche prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny.

—————————————–

Informacje techniczne:

Porsche od kilku dekad bardzo mocno angażuje się w sport samochodowy, wszelkiego rodzaju wyścigi. Marka posiada nawet dedykowany cykl Porsche Super Cup, a kierowcy ścigają się na torach i bezpośrednio przed wyścigami F1. Model GT3 – i późniejsze GT3 RS, GT2, GT2 RS – to bardzo udana próba przeniesienia osiągów i emocji płynących z prowadzenia aut wyścigowych na drogę i podzielenia się nimi z kierowcami-amatorami oraz wprowadzenia stylistyki aut wyścigowych na drogę (auto jest dopuszczone do ruchu ulicznego).

Porsche 911 GT3 (991) bazuje na wersji Carrera. Auto jest bardziej wyrafinowane, mocniejsze i lżejsze, nastawione przede wszystkim na sportowe doznania.
Nowości, jakie przyniosło GT3 gen. 991 to wtrysk bezpośredni i superszybka skrzynia PDK.
Wnętrze to prawdziwy sportowy wóz – kubełkowe fotele, sportowa kierownica, zegary

Długość: 454 cm / Szerokość: 185 cm / Wysokość: 127 cm / Rozstaw osi: 245 cm / Waga: 1451 kg

Silnik: wolnossący sześciocylindrowy bokser o pojemności 3.8 litra (3799 cm3):
– silnik umieszczony jest za tylną osią
– wtrysk bezpośredni
– posiada dedykowane części: przeprojektowany wałek rozrządu i zawory, tytanowe korbowody, kute tłoki
– silnik zawieszony na poduszkach, które utwardzają się wraz z prędkością (płyn podatny na zmiany pola magnetycznego)

Moc: 480 KM przy 8250 rpm – limiter przy 9000 rpm / 125 KM na 1 tonę wagi samochodu

Moment obrotowy: 440 Nm przy 6250 rpm.

Przyspieszenie: 3.5 sek. 0-100 km/h / 11.2 sek. na „ćwiartkę”
– przyspieszenia katalogowe w Porsche są zawsze niedoszacowane, w testach recenzenci urywają 0.2 czy 0.3 sekundy od deklarowanych wyników.

Prędkość maksymalna: 315 km/h
– osiągana na siódmym biegu (nie jest nadbiegiem)

Spalanie: od 9 litrów w trasie do 20 litrów w mieście – średnio ok. 12 litrów / 100 km
– zbiornik paliwa 64 litry

Napęd: RWD + elektronicznie kontrolowany dyferencjał z torque vectoring

Skrzynia biegów: 7-biegowa dwusprzęgłowa półautomatyczna skrzynia PDK + łopatki:
– skrócone przełożenia względem standardowego 911
– w trybie sport zmiany biegów są szybsze o 0.1 sek. a skrzynia utrzymuje obroty silnika na optymalnym poziomie możliwie najdłużej
– ciągnąc obydwie łopatki do siebie można rozłączyć obydwa sprzęgła – np. by wprowadzić auto w drift lub ruszyć z launch control

Zawieszenie: przód kolumny MacPhersona, tył wielowahaczowe:
– dwustopniowe aktywne amortyzatory PASM (wyraźnie odczuwalna różnica w nastawach „sport” i normal”).
– zawieszenie jest 3 cm niższe niż w standardowym 911 Carrera.
– możliwość uniesienia przodu auta o 3 cm do prędkości 50 km/h
– indywidualne nastawy geometrii dla GT3

Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego.

Tylny spojler i dyfuzor generują ponad 100 kg docisku przy prędkościach autostradowych.

Koła:
– 245/35 R20 9J z przodu / ET 55
– 305/30 R20 12J z tyłu / ET 47
– mechanizm centralnego mocowania koła

Hamulce – układ ceramiczny Porsche’s Ceramic Composite Brakes:
– 6 tłoczków przód / 4 tłoczki tył – żółte zaciski wykonane z 1 kawałka aluminium
– tarcze 410 mm przód / 390 mm tył
Ceramika jest o 50% lżejsza od standardowego układu hamulcowego.

W 2012 r. Porsche 911 GT3 zdobyło tytuł World Performance Car of the Year 2012.

Marcin Kusiak
Kontakt telefoniczny: 792 201 202 Kontakt mailowy: mkusiak@globalmotors.pl

Wyszukaj samochód

Marka
Skrzynia biegów
Silnik
Rocznik