Początkowo auto będzie dostępne w dwóch odmianach. W obu mamy po dwa silniki elektryczne, po jednym na oś:
BMW iX xDrive50
▫️ Moc: 523 KM / 765 Nm
▫️ Akumulator: 105 kWh
▫️ Przyspieszenie: 4.6 sek. 0-100 km/h
▫️ Waga: 2,4 tony
▫️ Zasięg: ok. 630 km
▫️ Ładowarka pokładowa o mocy 200 kW
▫️ Już 10 minut ładowania baterii pozwoli przejechać 120 km
▫️ W 40 minut od 10 do 80% pojemności baterii w stacjach szybkiego ładowania
Cena: od 440 tys. zł brutto
BMW iX xDrive40
▫️ Moc: 326 KM / 630 Nm
▫️ Akumulator: 71 kWh
▫️ Przyspieszenie: 6.1 sek. 0-100 km/h
▫️ Waga: 2,6 tony
▫️ Zasięg: powyżej 425 km
▫️ Ładowarka pokładowa o mocy 150 kW
▫️ Już 10 minut ładowania baterii pozwoli przejechać 90 km
▫️ W 40 minut od 10 do 80% pojemności baterii w stacjach szybkiego ładowania
CENA: od 369 tys. zł brutto
Zapowiedziano także wersję iX xDrive60 (zapewne z literką M w nazwie). Dostępność: od listopada 2021
Jak się widzi? Kupicie?
PS. w znaczku BMW umiejscowiono… wlew płynu do spryskiwaczy. Sama przednia maska… NIE podnosi się – skrywa komponenty elektroniczne.
fot. mat. pras. BMW